mardi 17 décembre 2013

My friend is a DJ


Aujourd'hui je vous fais un post un peu spécial. Je vais vous parler musique.
Et c'est de mon ami Lyes qu'il s'agit.
DJ sous le pseudonyme de Clyde P, il fait principalement de la "Deep House". C'est un mélange de house groovy et funky plus lente et moins agressive que la house commerciale que l'on a l'habitude d'entendre.

Moi j'adooore!
Alors je vous laisse écouter ce qu'il fait.
Sur SoundCloud vous pouvez trouver son profil ICI.
Et aussi sa page facebook pour être au courant des actus.


Voici mon mix préféré ! Here is my favorite mix !

******

Today i'm gonna do a special post. I'll talk about music.
And it is about my friend Lyes.
DJ under the pseudonym of Clyde P, he mainly does what is called "Deep House". It is a mix of house and funky groovy slower and less aggressive than the commercial house that we are used to hear.

I looove it!
So I'll let you listen to what he does.
You can find his SoundCloud profile HERE.

And his facebook fan page to be aware of the news.


1 commentaire:

Thanks for taking the time to leave a message. I read them all.
I appreciate and love every comment!