mercredi 27 novembre 2013

Constance L contest! And the winners are ....



TADAAAAM !!!

Je viens de tirer au sort les gagnantes. J'ai mis un peu de temps car je n'étais pas chez moi de toute la journée. Mais je sais que vous attendez le verdict avec impatience.

* AGATHE HEMET a remporté le bracelet.
* GWENDOLINE VESSIER a remporté les boucles d'oreilles.

BRAVO les filles ;)
Constance et moi vous remercions toutes pour vos adorables commentaires. Si on avait pu vous offrir un bijoux à chacune on l'aurait fait sans hésiter. 

********

TADAAAAM !!!

I just draw lots the winners. I took a bit of time because I was not home all day, very busy. But I know that you are waiting for the verdict.

*  AGATHA HEMET just won the bracelet.
* GWENDOLINE Vessier won the earrings.

CONGRATS girls ;)
Constance and I thank you all for your lovely comments. If we could offer a jewelry for each one we would have done it without hesitation.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Thanks for taking the time to leave a message. I read them all.
I appreciate and love every comment!