mercredi 1 mai 2013

Four Looks, One Trend: How to Wear the Stripes Trend


Bonjour tout le monde!
Dernier post en collaboration avec les filles !!!  
C'était une super expérience de travailler avec d'autres bloggeuses. Nous avons échangé tant d'emails, pour que tout se passe bien. Je me suis un peu attachée à elles dans un sens. J'ai même prévu de rencontrer Oksana à Paris lors de son voyage à travers l'Europe. Ce blog m'apporte que de jolies choses et de belles rencontres. J'ai même beaucoup d'idées en tête, surtout pour vous gâter.
Notre dernière tenue est sur le thème des rayures!! J'ai sorti ma veste Chloé que j'aime tant !!! 

N'hésitez pas à aller voir les blogs des filles pour découvrir comment elles ont interprété le thème.

Voici les liens:

Et pour revoir les 3 précédents posts:

*****

Hello everyone!
Here is the last post together with the girls!
It was a great experience working with other bloggers. We exchanged many emails, so that everything goes well. I have to admit I got a little attached to them. I even planned to meet Oksana in Paris during her trip through Europe. This blog brings me nice things and great people to meet. I even have a lot of ideas in mind, especially to spoil you.
Our final is held on the theme of stripes! I pulled my Chloé jacket that I love so much! 

Do not hesitate to visit the 3 other blog to see how they interpreted the theme.


Click on the links:

And to review the previous three posts:



I wear:
Jacket by Chloé (similar HERE)
Dress by Zara
Shoes by Zara




15 commentaires:

  1. love you outfit!! especially your jacket
    you look gorgeous

    coloreport.blogspot.mx

    RépondreSupprimer
  2. Love your outfit :) you look stunning.

    x Angie

    RépondreSupprimer
  3. gorgeous look! love love your skirt and the pics are really good! <3

    RépondreSupprimer
  4. perfect look )
    the skirt is awesome!!


    kisses!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    RépondreSupprimer
  5. You are so pretty dear!:) Love this look!:)
    http://www.rslamode.blogspot.hu/
    xxx

    RépondreSupprimer
  6. great looks!

    kisses

    http://msanaweber.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  7. Super j'aurais pas imaginé ça porte comme ça (le blazer)
    J'organise un concours sinon 6 produits a gagner
    http://www.beaute-addict.com/blog-beaute/beaute-debutante-11150-0.php

    RépondreSupprimer
  8. Réponses
    1. Thank you soo much i'm happy to count you as a followers !!! :)

      Supprimer
  9. Très joli look :) j'adore ;)

    j'avais aussi repéré ces chaussures chez Zara, bon choix ;)

    RépondreSupprimer

Thanks for taking the time to leave a message. I read them all.
I appreciate and love every comment!