mardi 9 avril 2013

The best car in the world


 Je suis de retour à Paris après des vacances merveilleuses. 
Voici un post ou je vous présente la Jeep, la meilleure voiture du monde. C'est celle de mon papa. 
Je suis complètement fan de mon père. J'ai vécu avec lui depuis mes 10 ans. C'est le genre de papa qui a tout fait pour ces filles. C'est un homme passionné, simple, généreux, équilibré, travailleur. Il est réellement admirable. Je lui dois énormément de choses. Il me transmets de belles valeurs, des qualités essentielles pour une vie saine. Il m'a toujours écouté et a respecté mes choix, il m'a soutenu dans les moments difficiles. C'est pourquoi je veux le rendre fier. Mon papa, je t'AIME. 


I'm back in Paris after some wonderful holidays.
Here's a post where I present you the Jeep, the best car in the world. This is the one of my dad.
I'm totally a fan of my father. I lived with him since I was 10. This is the kind of dad who did everything for these girls. He is a passionate man, simple, generous, balanced, worker. He is really admirable. I owe him a lot. He send me beautiful values​​, qualities essential for a healthy life. He always listened me and respected my choices, he supported me during difficult times. That's why I want to make him proud. Daddy, I LOVE you.






5 commentaires:

Thanks for taking the time to leave a message. I read them all.
I appreciate and love every comment!