vendredi 12 avril 2013

"La Folie Douce"


Voici une première partie des photos de mon week-end à Val d'isère.
Ca me permet de vous présenter mes amis. 
On a bien skié, bien fait la fête et surtout beaucoup rigolé.
Merci les amours je vous Aiiiiiiiime !!!

Ah oui, j'ai monté une petite vidéo à la fin, je ne suis pas très pro mais vous pouvez avoir une idée de comment on fait la fête en pleine montagne !!

------

Here is the first part of my wonderful weekend in Val d'Isère.
It allows me to introduce you my friends.
We skied every day, we partied a lot and especially laughed a lot.
Thank you guys I looooooove you so much !!

Also, at the end you could watch a small video that I made. I'm not a professional at all but you can get an idea of ​​how we party in the mountains!

























































                                                       
                                                         LA FOLIE DOUCE, the video
(Je ne sais pas comment l'afficher en format normal, est-ce que quelqu'un sait?)
(I don't know how to put it in a normal format, somebody can help?)


                                         


4 commentaires:

  1. Bonjour!
    j adore ces photos!
    magnifique video!
    bises!




    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    RépondreSupprimer
  2. Nice post!




    http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/

    RépondreSupprimer
  3. LES PHOTOS SON SUPERBES ET LA FIESTA ET SUPER COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
    Renato

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci pour tous tes commentaires Renato !!!! Ca me fait tellement plaisir :)

      Supprimer

Thanks for taking the time to leave a message. I read them all.
I appreciate and love every comment!