mardi 16 avril 2013

Birthday week end - part 2



Hello à tous!
Je suis vraiment désolée de ne pas être très active en ce moment sur le blog. C'est vrai que lorsque je l'ai commencé (évidement avec joie), mais il était clair dans ma tête que ça n'allait pas être mon activité principale. Car il faut que vous sachiez qu'à côté j'ai une passion, une motivation, un but ultime dans ma vie qui est plus important que tout, plus important que le blog. Et cela me prend beaucoup d'énergie et de concentration.  
Malgré tout, mon blog m'apporte un vrai plaisir, une motivation, un partage de ma passion pour la mode, et il fait désormais parti de mes occupations quotidiennes. 
Donc je serai toujours présente ici, même si parfois il y a des "absences", je suis vraiment heureuse d'avoir de "véritables" personnes (oui oui des vrais gens), vous, qui me suivez et me soutenez. 
Alors MERCI à tous pour ce que vous m'apportez.


Hello to all!
I'm really sorry for not being very active at this time on the blog. It is true that when I started it (of course with joy), it was clear in my mind that it would not be my main activity. You have to know that I have a side passion, an ultimate motivation and a goal in my life that is more important than anything, more important than the blog. And it takes a lot of energy and concentration.
Nevertheless, my blog brings me pleasure, motivation, sharing my passion for fashion, and it is now part of my daily routine.
So here I will be always present, though sometimes there are "absences" I'm really happy to have "real" people, you, who follow me and support me. It's amazing.
So THANK YOU for all that you bring to me.






11 commentaires:

  1. Aww. What cute pictures.

    ♥ Paula Shoe Fiend.
    http://shoe-fiend.blogspot.co.uk/

    RépondreSupprimer
  2. Pretty pics!


    http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/2013/04/my-mannish-side.html

    RépondreSupprimer
  3. Un bien cool anniversaire dis donc ! J'adore l'idée du chapeau avec les sucettes !
    Plein de bisous

    RépondreSupprimer
  4. Amazing photos, you all seemed to have had an amazing time :)

    x Angie

    RépondreSupprimer
  5. Such fun photos! You guys look like a close-knit group!

    Can't wait to meet you in Paris, love! Maybe you can introduce us to your friends! :) XOXO

    www.foxyoxiesupernova.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  6. Che begli scatti!!!
    http://fashionaleshopaholic.blogspot.it/

    RépondreSupprimer
  7. great funny pics!!

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  8. Love the last photo!!

    Kisses,

    NEW POST!

    Babi
    www.voguebuster.net

    RépondreSupprimer
  9. Great photos sweetie :)

    Kisses
    Claire
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    RépondreSupprimer
  10. Désolé je suis curieuse, qu'elle " ton but ultime"

    http://collectiondenelly.blogspot.fr

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Nelly, je suis désolée mais je ne comprends pas bien ta question... ?

      Supprimer

Thanks for taking the time to leave a message. I read them all.
I appreciate and love every comment!