dimanche 17 février 2013

Want that bag



Bonjour tout le monde! 
Voici quelques photos prises avec un iphone. Je suis donc désolée pour la qualité très moyennes des images. Mais ce jour là j'ai rencontré Audrey du blog Enjoy the Kiss et je n'ai pas pu résister de lui piquer son SUBLIME sac Céline pour faire un post! Je rêve de ce sac. Il a une forme originale et il existe en pleins de coloris. On verra on verra... j'ai bien besoin d'économiser avant! 
Je porte aussi des bijoux vendus chez My Fashion Lab.com. J'ai même pu découvrir quelques une des pièces qu'il y aura en vente cet été et il y a pleins de nouveautés et de couleurs qui donnent envies. D'ailleurs il y aura des jeux concours sur mon blog pour remporter des bijoux. Restez donc attentifs ! 

Hello everyone!
Here are some photos taken with an iPhone. I am very sorry for the average quality images. But that day I met Audrey from Enjoy the Kiss's blog and I could not resist to borrow her this WONDERFUL Céline bag to make a post! I'm dreaming of this bag. It has got an original shape i think and it is available in lots of colors. We'll see we'll see ... I really need to save money before!
I also wear jewelry sold on My Fashion Lab.com. I even discovered some few new summer pieces that will be soon on sale on the website. New brands, new shape, new colors.. 
Moreover there will be contests on my blog to win jewelry. So stay tuned!












I wear:
Coat by All Saints 
Sweater by Sandro
Jeans by Zara
Boots by Steve Madden (very old as you can see. But i love them)
Bag by Céline
Jewels by My fashion Lab

19 commentaires:

  1. Canon ton sac! J'adore ta veste une tuerie!
    Bisous, bon dimanche! http://leComptoirdeLaura.wordpress.com/

    RépondreSupprimer
  2. Great look, with the bag is perfect!


    http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/2013/02/unconventional-stripes-ss2013-must-have.html

    RépondreSupprimer
  3. J'adore ton look, et c'est vrai que ce sac est vachement classe :)

    Bises
    Mamie lotte

    (Mamielotte.blogspot.fr)

    RépondreSupprimer
  4. Really you look so awesome, amazing!
    Stunning look! <3
    http://dreameranete.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  5. I love that lipstick, and the earrings are so prettyxx

    http://paprikapassion.blogspot.co.uk/

    RépondreSupprimer
  6. Love your outfit!! Your bag is fabulous! :)
    Thank you so much for your comment! I follow you now with Google friend connect, Bloglovin and Facebook! Hope you'll do the same! I wait for you in my blog!

    Kisses,

    Babi
    www.voguebuster.net

    RépondreSupprimer
  7. ahahah I want it too!!!!!
    thank you for your sweet comment darling!
    I'm following you now, please follow me back!
    muah*
    mariana

    http://asouthbreeze.blogspot.pt/

    RépondreSupprimer
  8. love bag and i love the total look - gives a really happy vibe!


    xx BAMBI - THE MILANO MODE


    drop by to check into my new post:
    Palazzo Berri-Meregalli
    INSTA N° 2


    few hours before it ends get the GIVEAWAY now!!!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Oh thank you! :)
      I cannot find the Giveaway on your blog..
      can you help me?

      Thank you babe

      Supprimer
  9. Stunning bag... gorgeous look :) I love your details, too :)
    www.styleofdarina.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  10. Wow! These photos are amazing for being taken with a camera phone!! Love your jewelry and that bag! You look stunning!

    xx

    freshfizzle

    RépondreSupprimer
  11. Ce sac me fait rêver aussi :D Mais il y a tellement d'autres sacs que je veux ahaha
    En tout cas j'aime beaucoup la tenue.

    Bisous

    Aline

    RépondreSupprimer
  12. Super sympa ce coat ! Le sac est sublime j'avoue !!
    Des bisous.
    http://modeintheair.blogspot.fr/

    RépondreSupprimer
  13. Oh oui je n'avais pas vu le sac, il est splendide !
    Pffff qu'elle idée d'aller farfouiller dans ton blog, j'avais déjà envie d'un sac avant alors maintenant je vais faire une fixette sur celui-là ! Bravo, merci hein !! ;-)

    Bisous !

    RépondreSupprimer
  14. Très belle tenue! Je suis une grande fan de Steve Madden aussi, intemporel!

    http://wittybyprisca.blogspot.com/

    RépondreSupprimer

Thanks for taking the time to leave a message. I read them all.
I appreciate and love every comment!