samedi 2 février 2013

Leo boots


Hi, Hello, Good morning :)
J'espère que votre week-end commence bien! Pour moi oui car demain c'est l'anniversaire de ma soeur et nous préparons la soirée qui aura lieu ce soir à la maison. Nous adorons recevoir mais surtout passer l'après-midi d'avant soirée entre copines à préparer les apéritifs et autres mignardises. Promis je vais faire des photos et aussi vous montrer ma tenue. Je ne sais pas du tout quoi mettre d'ailleurs. C'est souvent au dernier moment que je choisis ce que je vais porter, selon mon humeur de l'instant. 
A part ça je suis très contente de vous présenter mes nouvelles boots léopard. Je les ai cherché partout, même avant les soldes, mais je ne trouvais jamais ma taille. Mais avant-hier je suis tombé dessus, soldées et re-soldées! Trop contente :)  Vous les trouvez comment?


Hi, Hello, Good morning :)
I hope your weekend started well! For me yes because tomorrow is my sister's birthday and we are getting ready for the party which will take place at home tonight. We love to receive people but also to spend the afternoon with close friends before party to prepare snacks and other sweets. I promised to take pictures and also show you my outfit. I do not know yet what to wear. This is often at the last moment that I choose what I wear depending on my mood of the moment.
Apart from that I am very happy to present you my new leopard boots. I've looked for them everywhere, even before the sales, but I could never find my size. But before yesterday I found it, on really good sale! So happy :) What do you think about them?















I wear:
Shirt by Chloé
Perfecto by All Saints
Bracelet by Hipanema (shop here)
Bag by Yves Saint Laurent
Boots by Zara

22 commentaires:

  1. I love your shirt! Chloe is one of my fav!

    http://fonduedellamoda.blogspot.it

    RépondreSupprimer
  2. Tres cool tes bottes,
    je trouve qu'elles vont tres bien ensemble
    avec la blouse et le sac.
    Bon Anniv' a ta soeur, amusez vous bien a la soiree


    www.auxcapricesdeflore.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  3. Les photos sont superbes! Et ton chemisier est trop beau, j'adore la matière et la couleur!
    Bisous, bon wknd! http://leComptoirdeLaura.wordpress.com/

    RépondreSupprimer
  4. Congrats with you sister, cute top and shoes!

    RépondreSupprimer
  5. canon chemister )
    bises!


    Angela Donava

    RépondreSupprimer
  6. Loooooove the shoes girl!

    Amélie
    http://bagsandchocolate.blogspot.be/

    RépondreSupprimer
  7. Thank you to all of you for your lovely comments :)

    RépondreSupprimer
  8. Those boots! That bag!

    You have a lovely blog! Following you now. Hope you can share the love back by following/visiting my blog.

    Much love from Canada,
    KD

    RépondreSupprimer
  9. Oh ces boots ♡ elles sont parfaites
    xx
    A.

    RépondreSupprimer
  10. You have so cool style! <3
    Following!
    http://dreameranete.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  11. lovely outfit, love the color combo?

    onecurator.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  12. Those colours go so well together and look perfect on you :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin <3
    @MidnightCouture

    RépondreSupprimer
  13. love those bracelets! sending love from canada!! and following! :)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Oh thanks :)
      Got a facebook page too ;)
      https://www.facebook.com/MyLifeWithValentine

      Supprimer
  14. Just amazing. The combo is awesome! <3

    Much Love,
    I.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you so much you are just really nice with me ! <3

      Supprimer
  15. Magnifique!!! J'adores les bottes léo ;) Je te suis sur google et fb aussi. J'espère que tu feras de mm!
    Bisous du Maroc!

    RépondreSupprimer

Thanks for taking the time to leave a message. I read them all.
I appreciate and love every comment!