mardi 12 février 2013

Chapka and cuff



Bonjour bonjour,
je n'ai pas vraiment l'habitude de porter des chapeaux même si j'adore ça sur les autres filles. Mais il faut dire que lorsque j'ai vu cette chapka dans la vitrine de la boutique Myfashionlab, j'ai totalement craqué. J'y ai même accordé la manchette pour avoir chaud aux mains! 
Aujourd'hui je retourne à la boutique vers 14h, donc pour celles qui veulent passer faire un coucou, n'hésitez pas à venir car on y trouve vraiment pleins de merveilles!
Gros bisous et bonne journée :)

Hello hello,
I'm not really used to wear hats even though I love it on other girls. But I must say that when I saw this fur hat in the window of the shop Myfashionlab, I totally cracked. I even granted the cuff for warm hands!
Today I will be back to the shop so, for those who want to say hello, do not hesitate to come because there are really full of wonders!
Kisses and have a good day :)













I wear:
Chapka & cuff, jewels by myfashionlab.com
Coat by Isabel Marant
Sweater and pants by Zara
Boots by Freelance
Watch by Rolex

19 commentaires:

  1. so pretty post and I like your style - xx Bambi


    visit me - the milano mode

    RépondreSupprimer
  2. La chapka est géniale! et j'aime beaucoup ce manteau IM, je le cherchais à un moment mais introuvable. Je me suis rabattue sur un Maje qui lui ressemble un peu :)

    Bisous

    Aline :D

    RépondreSupprimer
  3. Super beau le détail dentelle de ton pull! Jolie avec ta chapka!
    Bisous, bonne journée! http://leComptoirdeLaura.wordpress.com/

    RépondreSupprimer
  4. Wow, gooooorgeous coat!!

    Love, Nanieke
    http://nanieke.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  5. joli chapeau!
    bises )


    Angela Donava

    RépondreSupprimer
  6. What a lovely outfit, it suits you brilliantlyxx

    http://paprikapassion.blogspot.co.uk/

    RépondreSupprimer
  7. lovely post <3 and blog honey
    we should follow on gfc and Bloglovin <3 let me know I'll folloe you back
    New post is up on my blog
    oxoxoxo
    Marie

    RépondreSupprimer
  8. That hat is just beautiful on you! I love it.
    xo
    girlintheyellowdress.com

    RépondreSupprimer
  9. Great outfit!! Hope you visit my blog!!

    RépondreSupprimer
  10. Such a great outfit dear!
    I love how you carry it so well.
    ♡,
    Riza

    RépondreSupprimer
  11. Girl I want your hat!!! Its pretty :)
    Wondering if you would like to follow each other? :)
    Please let me know! I follow right back.
    yuliconversations.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  12. Ohhh Magnifique blogg, vrmt j'adore et voila je te FOLLOW :)
    N'hésite pas faire un tours sur mon blog: http://blink-naoufal.blogspot.com/

    Naoufal.

    RépondreSupprimer
  13. Mais c'est bien la chapka et le manchon de LA CHAPKA D'Anastasia ;)
    www.lachapkadanastasia.com!

    facebook: https://www.facebook.com/la.chapka.d.anastasia

    RépondreSupprimer
  14. J'adore le chapeau fourrure :D

    With love,
    Cécile

    http://sapetoibien.blogspot.com

    RépondreSupprimer

Thanks for taking the time to leave a message. I read them all.
I appreciate and love every comment!