mercredi 23 janvier 2013

Red in the snow


Hop hop hop,
profitons des derniers flocons pour enfiler un pull bonhommes de neige !! Avec ce manteau rouge sur le fond blanc ça ressort super bien je trouve! Bon là c'était encore sympa parce que la neige tient (un peu) mais ça va vite devenir de la bouillasse noire. D'ailleurs je n'ai pas du tout les chaussures adéquats et ça ça m'énerve. J'abime toutes mes chaussures :(
Vous vous portez quoi comme chaussures pour affronter les trottoirs du moment?


Hop hop hop,
enjoy the last snowflakes to wear a sweater with snowmen! With this red coat on white background it appears great I think! Well here it was still nice because the snow is (a little) still there, but it will quickly become a big black puddle. Besides, I don't get at all the adequate shoes and it gets on my nerves. I made my shoes all damaged.
What kind of shoes do you wear to face those sidewalks at the moment?














I wear:
Coat by Tara Jarmon
Jeans by Uniqlo 
Boots by Les Petites
Hat by Topshop 

14 commentaires:

  1. your jumper is too cute!! we're following you now on bloglovin' and gfc, follow back if you likkkee our blog :-)
    lots of love xx
    http://fromarmanitozurich.blogspot.ch

    RépondreSupprimer
  2. Trop Mimi ce pull ! Il te va à ravir <3

    Je t'embrasse !

    http://whichclothestoday.blogspot.fr/

    RépondreSupprimer
  3. I love Christmas sweaters! Great outfit!

    Would you like to follow each other?
    http://evamilano.blogspot.co.uk/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you eva.
      I cannot see your blog to follow you cause the link doesn't work...
      Tell me the right one.
      See you <3

      Supprimer
  4. Trop mimi ton manteau rouge !! t'es choupi comme tout avec ton bonnet

    alors GFC = Google Friend Connect, c'est ce qui te permet de devenir "membre" d'un blog et suivre les nouveaux posts sur ton fil d'actualité. Pour le moment tu en as 16 (tu vas le widget ?)
    Bref je viens de te suivre tu vas voir mon icone s'afficher et tu en auras 17

    Kisses
    Hannah
    Elegantesque Blog

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Ah ouiiii je vois je vois !!
      Mais alors y'a tellement de trucs on s'y perd je trouve (bloglovin, google +, chicisimo, hellocoton, chictopia, lookbook ...
      Je ne sais plus ou donner de la tête! lol

      Supprimer
  5. Cool outfit! great sweater! visit my blog, it's always a pleasure ^^
    Giveaway: Win an H&M or Zara gift card of 40€

    RépondreSupprimer
  6. so cute!!! really cool!! welcome to blogger world!! ;)

    http://manuchicdesire.blogspot.com.es

    RépondreSupprimer
  7. That red jacket is super beautiful on you! And the snow really makes for a lovely backdrop against the beautiful red. I hate winter because you have to bundle up and shoes always get ruined no matter what! xo

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Love you're long comment Lauren. I'm new blogger and I love reading comments !! :) :)

      Supprimer
  8. Réponses
    1. Oh thank you !!
      By the way I love your blog honey !!! ;)

      Supprimer
  9. MOI J'ADOREEEEE LE PULL :-)
    Suis triste parce que tu n'as meme pas parlé de moi sniff sniff

    RépondreSupprimer

Thanks for taking the time to leave a message. I read them all.
I appreciate and love every comment!