mercredi 9 janvier 2013

Happy New Year



Et voici avec quelques jours de retard la robe que je portais pour le jour de l'an de cette année!
Je l'ai renfilé vite fait le temps de faire ces quelques photos. J'ai choisi un total look paillettes pour être bien dans le thème. Le problème c'est que la robe est une taille 42, ce qui est un peu grand pour moi. Finalement c'était pas si mal. Vous en pensez-quoi?
C'est un de mes amis photographe qui m'a prise en photos. Il s'appelle Jim Goldberg et je pense que vous en entendrez souvent parler. Il est en train de monter son site internet que je vous communiquerez dès qu'il sera prêt.



 















Je porte/I wear:
Robe/dress: All Saints
Stilettos: Office 

16 commentaires:

  1. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. OOhh thank you !!!
      Yes we could follow each other but i'm new on bloglovin i don't know how to do it. I'm gonna look at it tonight.
      Hope to see you again

      Supprimer
  2. Cette robe est superbe!

    RépondreSupprimer
  3. CANON cette robe !!
    Je voulais aussi te remercier pour ton adorable commentaire sur mon blog :)

    Bisous bisous <3

    www.thestilettoholic.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Trop mignonne !! :)
      J'espère que mon blog va aussi bien démarrer que le tien. ;)
      xoxo

      Supprimer
  4. That dress is GORGEOUS! And you pull it off so well - pure class!

    http://lasaloperie.blogspot.com.br/

    RépondreSupprimer
  5. Bonjour! joli robe!!


    Angela Donava

    RépondreSupprimer
  6. Great article.

    Feel fгеe to surf to my sitе;
    link building service

    RépondreSupprimer
  7. Gooԁ daу! Would уоu mind if
    Ι share your blοg with my facebοok grouρ?
    Thеre's a lot of people that I think would really enjoy your content. Please let me know. Cheers

    Feel free to surf to my web-site - Lloyd Irvin

    RépondreSupprimer
  8. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was great. I don't know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you aren't already ;) Cheers!

    My web blog: Justin Sather

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. OMG that's SOOOOOOOOOOOOO adorable !! Thank you so much Justin your words go directly in my heart !

      Supprimer
  9. I was recommended tthis bloig by way of my cousin. I am not positive whether this put up
    is written by him aas no one else recognise such particular about my difficulty.

    You're wonderful! Thank you!

    Here is my web-site :: sevendollarclick ()

    RépondreSupprimer

Thanks for taking the time to leave a message. I read them all.
I appreciate and love every comment!